Richting Palmbeach, verjaardag, outlet! - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu Richting Palmbeach, verjaardag, outlet! - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu

Richting Palmbeach, verjaardag, outlet!

Blijf op de hoogte en volg Familie van den Bosch

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Palm Beach

Woensdag 13 augustus 2014,

Vandaag was weer een dag van uitersten, we begonnen met een nachtelijk telefoontje van een klant van Ton die een verpakkingsmachines wilde bestellen, maar ook die moet wachten. Dus na 3.30 uur hebben we de slaap weer gevat todat de telefoon definitief afging om 0730 met de klassieker van John Denver "good bye again". als je wilt weten hoe wij wakker worden, Google dit dan maar eens.
Na een lekker ontbijtje begonnen we met een gigantische plensbui, die de campgroud blank zette. Toen het weer een beetje begaanbaar was zijn we onderweg gegaan richting west palmbeach, naar verluidt een van de mooiste stranden van Amerika.
Nadat we de dagelijkse hotdogs hadden geconsumeerd zijn we gaan shoppen in een van de grootste outlet centers van de usa, nou ja dat wil zeggen Ton zat aan de koffie en de rest was aan de shop. Nadat vooral Joris flink zijn slag had geslagen zochten we een camping die zo'n 30 km verderop lag.
Een lekker zwembadje was onze beloning, nadat Barbara bij de receptie ons had ingecheckt. We waren amper nat in het zwembad of we moesten eruit vanwege een enorme onweersbui die boven ons hoofd losbarstte, een tropische regenbui deed ons even vergeten dat we in de sunshine State zijn.
Vanavond hebben we een party, want Joris is jarig! 22 is hij geworden. Vanmorgen hebben we al verschillende liedjes gezongen: lang zal hij leven, hij leve hoog, de kop van de kat is jarig enz enz enz! De camper is versierd met ballonnen en een slinger.
Uiteindelijk hebben we om 20.00 uur kunnen BBQe tussen de buien door.
Op de foto's kun je zien hoe hard het regent.We hebben dan ook in de camper gegeten.
Vandaag ook nog een wasje gedraaid, hier hebben ze een mega wasmachine. Je mag je was niet ophangen maar er zijn drogers die je kunt gebruiken. De avond hebben wij verder doorgebracht met spelletjes en wij hebben dit verslag gemaakt zodat jullie weer op de hoogte zijn.
Wij hebben het erg fijn met elkaar en genieten van elk moment.

Om 22.00 (bij jullie is het dan 4:00 uur) gaat hier het licht uit want dan zijn we zo muug as uh mai (hoi Cor)

Morgen gaan we naar Palm Beach, mits het goed weer is.

Houdoe!

• 14 Augustus 2014 - 07:08

Cor En Marlies:

Hallo Boschjes incl. Joris. Nogmaals van harte gefeliciteerd Joris met je verjaardag. Aan de versiering te zien hebben jullie het uitbundig gevierd. Hahahaha. Maar niet minder gezellig volgens mij.
    Bedankt voor de foto van de CHEVY. Geweldig wij zouden hem zo willen. Ik zie hem al staan hier bij ons appartementje.
    Jammer dat jullie het "wasje van 7 personen" niet op mochten ophangen. Hadden we ook wel een foto van willen zien. Een waslijn van honderd meter hadden jullie dan nodig gehad. Prachtig.
    Volgens mij lopen de foto's achter op de blogs omdat we hier geen foto's zien van de regen.
    Maar toch bedankt voor het plaatsen van deze foto's. Jullie doen je best om aan ons verzoek te voldoen. Heel goed ga zo door.
    Mooi dat jullie zo genieten van alles en elkaar.
    En ja Ton. Cor is nu weer werken maar is zo muug as een maai.
    Ton misschien moet je maar even overvliegen naar Duitsland om die klant tevreden te stellen. Houdt ie op met bellen midden in de nacht. Hahahaha.
    Groetjes van ons. Tot de volgende blog.

• 14 Augustus 2014 - 11:59

(o)Pa (O)ma:

Hoi allemaal, een groot verslag met leuke foto's. Bedankt. Het is iedere keer
    Weer leuk te lezen. Leuk dat julie daar ook gefietst hebben. Volop te zien en te
    genieten. Het is nauwelijks te verwerken allemaal. De foto's van de camper zijn.
    ook leuk. Ik blijf me verbazen over de grootte van dat ding.
    Hier alles prima. Buiig en vrij fris. Gisteren was een lekkere dag en we dachten
    naar Oploo te gaan op de fiets. Dat ging mooi niet door: lekke band. Dat was
    niet leuk, maar intussen is ie weer geplakt.
    Met Gertje ook alles goed.
    Geniet verder en tot de volgende blog, gr xxx