Laatste dag camper - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu Laatste dag camper - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu

Laatste dag camper

Blijf op de hoogte en volg Familie van den Bosch

16 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Palm Beach

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we om 06:30 opgestaan! Ik herhaal we zijn vandaag om 06:30 opgestaan. Veel te vroeg voor een vakantie, maar we wilde de sunrise zien. Aangezien de zon om 06:52 helemaal op is moesten we ons nog haasten. Voor Joris was dit allemaal toch echt te vroeg en hij bleef lekker op 1 oor liggen. Eenmaal op het strand aangekomen zagen we een klef stelletje een fotoshoot ondergaan. Anne moest bij het zien van dit stelletje toch even aan het vriendje thuis denken en slikte de tranen weg. Zelf hebben we ook mooie foto`s gemaakt! Het was het wel waard om zo vroeg op te staan.

Omdat we toch vroeg op waren zijn we daarna rustig gaan ontbijten. Ons pap heeft een typisch helmonds ontbijtje gemaakt; hemmenneks (ham and eggs). We zijn daarna weer op tijd terug naar het strand gegaan, nu wel met zn 7e, om lekker te genieten van het weer op het strand. Omdat we gister al zo mooi hadden gesnorkeld, hadden we onze gear weer meegenomen. Ons pap heeft zijn oude bril uit elkaar geschroeft en de glazen in een duikbril gedaan. Wonderbaarlijk ging dit heel goed. Er ging een wereld voor hem open. Vandaag hebben we gesnorkeld tussen miljoenen vissen die mooi in scholen zwommen. Daartussen zwommen vissen van wel bijna 2 meter lang en misschien wel 30 kg zwaar. Het was echt heel mooi!

Na de lunch, natuurlijk weer een hotdog, zijn we gaan rijden richting Miami. Onderweg kregen we inmiddels ons gebruikelijke regenbui(tje) op ons dak! Het kwam weer met bakken uit de hemel. We moesten er zelfs stapvoets van rijden op de snelweg, we zagen geen hand voor ogen. Nadat de regen en het angstzweet van ons moeke was weggetrokken konden we eindelijk weer wat vaart er achter zetten. Uiteindelijk waren we om 17:30 op plaats van bestemming en werd er een koud pilsje opengetrokken.

`s Avonds hebben we het laatste avondmaal gehad, voor de verandering hebben we dit weer eens gedaan in de vorm van een bbq. Worsten, kip, hambo`s en 2 grote steaks bijgestaan door een heerlijke salade van ons moeke. Hierna hebben we nog even nagetafeld en zijn we ons klaar gaan maken voor de dag van morgen. Iedereen heeft zijn koffers weer ingepakt. Ondanks het shopgeweld in de outlets is het toch gelukt de koffers dicht te krijgen. Morgen stappen we op cruise en gaan we weer veel avonturen beleven, jullie horen van ons!

• 16 Augustus 2014 - 09:12

(O)pa En (Oma):

Hoi, dit was dan het laatste verslag van het vaste land. Leuke dingen gedaan.
    Wat een idee van die bril, je moet er maar op komen. Het wordt nu spannend
    wat je verder allemaal gaat beleven. We zijn benieuwd.
    Wij gaan zo even naar PLO. Niet met de fiets, het is te buiig.
    Wij vermaken ons nog prima en beginnen nu ook aan onze laatste week.
    Luitjes, veel plezier verder en gr xx

• 16 Augustus 2014 - 09:15

Oma:

Ben ik nog even, zie nu dat er ook foto's bij waren. Erg mooi hoor, doei

• 16 Augustus 2014 - 15:08

Cor En Marlies:

Hallo Boschjes,
    Hier weer een antwoord van jullie trouwe fans. Goh, we gaan dit missen als jullie weer thuis zijn ben ik bang.
    Wat een prachtige foto's. Wat een geweldig mooi en knap gezin. WOUW.
    En wat een slim idee van je bril Ton. Misschien een nieuw beroep opticien?
    Spannend gaan cruisen.
    Wij zijn enorm benieuwd hoe jullie dat gaan beleven.
    Ik ben blij dat jullie nu ook eens de dag zijn begonnen om 06.30 uur. Wij doen dat dagelijks en dat is inderdaad de mooiste periode van de dag. Wat je dan allemaal ziet he?
    Tot de volgende blog. Groetjes van ons