Laatste dag op de Carnival Glory - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu Laatste dag op de Carnival Glory - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu

Laatste dag op de Carnival Glory

Blijf op de hoogte en volg Familie van den Bosch

23 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami

Vrijdag 23 augustus

Vandaag hebben we een dag op zee. Totaal heeft de cruise 3000 km afgelegd in deze week. We spreken af dat iedereen zijn eigen gang gaat. Sommige bestellen ontbijt op bed en andere gaan in het restaurant eten.
Om 10.00 uur zien we elkaar bij een workshop, dit gaat over de dieren die gemaakt worden van de handdoeken. Grappig om te zien hoe fanatiek iedereen is. We leren hoe je een hond en een olifant maakt. Na afloop kopen we een boekje met nog meer mogelijkheden, je kunt er totaal 86 maken. Eenmaal op de kamer gekomen zijn de mannen onder ons volop aan het oefenen. Er wordt een dinosaurus, kikker, cobra etc gemaakt. De rest van de dag vermaken wij ons in het zwembad, bubbelbad en op zijn tijd wordt er een drankje gehaald. Er staat behoorlijk wat wind maar dit zorgt voor verkoeling. Anne ging een hamburger halen maar toen zij boven stond was, was de hamburger weg gewaaid. Ze kon dus weer een nieuwe halen waarop de kok vroeg of ze het zo lekker vond omdat ze al weer zo snel terug was.
Om 17.00 zijn we gaan douchen en onze koffers in gaan pakken. Deze moeten tussen 21.00 en 24.00 klaar staan dan hoeven wij er zelf niet mee te sjouwen.
Na het laatste diner waar Lisa ons trakteerden op de wijn zijn we naar een theater show gegaan. Hier danste een groep van 4 meiden en 4 jongens en zongen hierbij dit was echt Amerikaans, maar wel heel leuk om te zien.
Als afsluitertje namen we nog een heerlijke cocktail.
We gaan om 24.00 naar bed, ons laatste nacht op de cruise, we zullen het gaan missen!!!
Thuis wordt het weer onze eigen boterhammetjes smeren en de tafel afruimen :'(

Groetjes vanaf de carnaval glory