Richting Sanibel - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu Richting Sanibel - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie van den Bosch - WaarBenJij.nu

Richting Sanibel

Blijf op de hoogte en volg Familie van den Bosch

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Goedemorgen,

Het verslag van 11 augustus:

Oeps verslapen.. We werden vandaag pas kwart over acht wakker. Ons moeke dacht dat het pas kwart over zeven was, maar ze had natuurlijk haar bril niet op. Na een ontbijtje begonnen we aan de lange reis die we vandaag voor de boeg hadden. Het zou zo 350 km rijden zijn. Als eerste begon Joris achter het stuur. Hij reed 100 km. Na het eerste ritje gingen we even boodschappen halen. We haalden lekkere donuts, melk en stokbroden. Stokbroden eten we vaak. Na de vakantie komt het onze neus wel uit. Ook gingen Anne en mama naar de Mac. We wilden wel weer eens lekkere kipnuggets eten. Ze kwamen erachter dat zes kipnuggets maar 1 dollar was, incl. BBQ saus, WATTT?? "Nou doe maar zeven keer", zeiden ze. De 42 kipnuggets gingen er snel doorheen. Het was een lekker tussendoortje en zo gingen we weer door naar de volgende 100 km. Ons pap reed die lekker door. Na de 100 km gingen we wat eten. Ons middageten bestond uit Noodles en stokbrood. De noodles waren een succes voor de meeste. Het laatste stukje reed Ruben. We reden wat verkeerd, maar we vermaakte ons wel met een potje Boerenbridge. De Quest lezen we graag en voor de mannen ook de Astrix en Oblix. Toen we eenmaal aankwamen op de camping, wilden we graag wat verkoeling. Met z'n allen gingen we naar het strand. Het was een kwartiertje lopen in de hitte. De zee gaf ons helaas ook geen verkoeling. Het heeft hier namelijk een temperatuur van ongeveer 30 graden. Toch hebben we genoten en hebben we lekker gefrisbeed met elkaar. Toen we terug kwamen op de camping zagen we allemaal papegaaien, aapjes en ringstaarten. Leuk om te zien. We probeerden wat te praten met de papegaaien, maar kregen er niet meer uit dan een "hello". Na een tijdje gingen we weer terug. Na een douche gingen we snel wat eten. De maaltijd: wraps met crème frêsh, sla, komkommer, tomaat, mais, bruine bonen en gehakt. Anne en Lisa kregen de eerste nog niet op of Vera was al klaar met haar tweede. We moesten snel eten, want we wilden naar de zonsondergang gaan kijken. Na een wandeling van twintig minuten kwamen we aan bij het strand. Helaas stond de zon voor ons niet helmaal goed en hebben we maar een paar fotootjes gemaakt. Ondertussen werden we geprikt door mini vliegjes. Bij de camper kletsden we nog wat na en is ons moeder reisleider aan het spelen. Ze neemt alle tips en tops van Florida met ons door. Er is al spraken van een overwintering als paps en mams gepensioneerd zijn. We besloten wat we de dag daarna gingen doen. Morgen gaan we met een fiets naar verschillende mooie gebieden, natuur en strand. Weer een lekker dagje dus!

De interieur foto's staan erbij, wel wat rommelig. Het kan ook niet anders met zeven mensen. Elke dag is er wel wat kwijt, dan weer een ipad en dan weer een bril.

Groetjes uit het verre Amerika!

• 12 Augustus 2014 - 15:51

(o)pa, (o)ma:

Hallo allemaal,
    Het is iedere dag weer spannend of er een blog komt.
    Het is wel lekker dat de mannen alle drie rijden. Knap hoor
    De interieurfoto's zijn er niet bij, maar dat komt misschien nog wel
    Het is wel goed warm bij jullie. Hier niet hoor, het is ong 20 gr
    We moesten net weer voor een bui naar binnen
    We zijn vanmorgen naar Rijpelaal geweest en hebben heerlijk
    Paling gegeten . Verrukkelijk!!!!!!!
    Vera, je boeken zijn vanmiddag gebracht. Ik zal ze voor je kaften hoor.
    Luitjes, veel plezier verder. als je dit leest is het misschien 13 aug.
    Joris van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We nemen er een
    borrel op. Gr xx

• 12 Augustus 2014 - 20:53

Cor En Marlies:

Allereerst BB Joris alvast van harte gefeliciteerd vanuit het voor jullie verre Geldrop. Wij wensen jou en je (inmiddels) familie een heel gezellige dag toe. Maar dat hebben jullie toch wel.
    Zoals oma en opa al aangaven WEER GEEN foto's Foei. Ik weet niet of jullie ons bericht / vraag nog gelezen hebben van de blog van 6 en 7 aug. Wij vroegen daarin ook naar een foto van de enorme witte Chevy. Die willen wij graag zien als het even kan.
    Geweldig die bestelling van 42 kipnuggets. Keken ze daar niet van op in Amerika of zijn ze dat wel gewend daar?
    Wat is jullie mam toch een geweldige regelnicht he? Ja dat kan ze ons El.
    Jullie steken mij aan met jullie blog. Ik begin er ook zin in te krijgen.
    Groetjes aan jullie allemaal van ons.
    Hopelijk tot morgen MET FOTO's graag.

Adrie En Mark:

Wat leuk om dit allemaal te lezen. Het is voor jullie genieten van de bovenste plank. Waarschuwing: niet alleen de bagage telt in een vliegtuig ook jullie eigen gewicht. Shoppen helpt niet tegen de lijn. Compliment aan de leisleider, wat een klus om het allemaal te regelen.
    Joris gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je maar lekker verwennen door de Boschjes.